Avatar billede emielb Nybegynder
30. december 2008 - 14:45 Der er 10 kommentarer

Pris for en webside

Hej jeg skal have lavet en hjemmeside som minder om Jobindex.

Jeg har fået tilbudt en pris på ca 10.000 kr.

Er det meget, eller hvad syntes i ?

Hilsen Emiel
Avatar billede kasper.h Nybegynder
30. december 2008 - 14:55 #1
Mangler der ikke et 0?
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2008 - 14:58 #2
Ja hvis du har fået tilbudt Jobindex med alle funktioner osv. til 10.000 så ville jeg klart slå til også hvis det er i Euro, Dollar eller Pund :D
Avatar billede emielb Nybegynder
30. december 2008 - 15:08 #3
Nej rolig nu, det er ikke jobindex.

Det er en ny site jeg vil lave for unge med en alder på 13-18.

Der skal det så være muligt for dem at finde et job i nærheden af dem.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. december 2008 - 15:10 #4
Kommer an på hvilke funktioner der følger med, er det bare en side hvor de kan søge job ud fra en stor liste er prisen noget høj. Er det en tro kopi af jobindex er det en god pris.

Du må nok komme med lidt flere guldkorn, hvis vi skal kunne komme med svar
Avatar billede emielb Nybegynder
30. december 2008 - 15:21 #5
Altså det bliver en side hvor unge ikke har brug for et login. Og så kan de søge på efter jobs der er i nærheden af hvor de bor. (Måske mulighed for google maps)

Anoncører opretter et login, og kan så oprette anoncer.

Der kommer også et banner system, så det bliver muligt for mig at sætte reklamer op.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. december 2008 - 15:29 #6
Det lyder som en okay pris.. Måske kan det findes lidt billigere.. Men det er ikke det dyreste jeg har set især ikke hvis det er inkl. moms
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
31. december 2008 - 00:50 #7
Det kommer nok an på...
Hvis du kontakter et prof. IT-firma, der ved hvad de laver, så koster en udvikler ca. 1000,- i timen ex. moms (det gør jeg når jeg er på arbejde). Kontakter du derimod "jeg vil lave alt for penge" udvikleren, kan du få sådan en for ca. 100,- i timen. Kvalitet vs. kvantitet? Dit valg
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
05. januar 2009 - 18:12 #8
Det er så billigt at jeg måske ville blive en smule nervøs.
Med mindre der findes et open source system som kan præcist hvad der efterspørges og derfor bare lige skal have et design sat op. Så tror jeg måske jeg ville kigge i en anden retning, eller om ikke andet få skrevet en skudsikker kontrakt.
Avatar billede hoeks Nybegynder
14. januar 2009 - 10:12 #9
10000 er ingen penge. Du kan få absolut intet funktionalitet for den pris. For 10000 kan du måske få sat et joomla! CMS op med et nogenlunde design og de basale bruger-login funktioner.
Skal du have et site der er bare nogenlunde i nærheden af jobindex, ja, så skal du nok nærmere regne med 100.000.

Held og lykke med projektet
Avatar billede alvarez Nybegynder
24. januar 2009 - 18:15 #10
Hej Emiel

send mig alle dine information omkring din hjemme side jeg arbejde med marketing i hele verden måske jeg kan hjælpe dig og give en god pris.

til frank@alvarezenterprice.com

hilsen

Frank Jensen