Avatar billede nolex32 Nybegynder
29. december 2008 - 23:49 Der er 2 kommentarer

Hvordan griber jeg dette an?

Hejsa
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal kode følgende. Jeg har en database med nogle tabeller som rummer Teams og Employees i en 1-mange relation. På min aspx side skal jeg vise et gridview for hvert team hvor en række er en medarbejder. Jeg ved ikke på forhånd hvor mange team der er eller hvor mange medarbejdere som er i hvert team. Kan jeg dynamisk tilføje et GridView pr team? Håber det giver mening.
Avatar billede simsen Mester
30. december 2008 - 13:38 #1
Jeg aner ikke om du kan gøre det i et gridview, men du kan med repeater......Hvor du laver en repeater inde i en repeater.

Altså repeater1 viser dig teams og repeater2 viser dig så de tilhørende employees indfor den givne team.
Avatar billede flashit Nybegynder
30. december 2008 - 19:21 #2