Avatar billede vj2 Nybegynder
29. december 2008 - 01:29 Der er 1 løsning

Ny bærbar og fladskærm

Kære Eksperter

Jeg skal til at have mig en ny bærbar + fladskærm. Kravene er ikke så store, da jeg kun bruger den til almindelig kontorbrug. Dog bruger jeg en del af tiden på at være på nettet, hvorfra der streames live grafer mv.

Mht til computeren, skal den have 15 tommer skærm, gerne større. Samtidig skal den kunne tilsluttes ekstern skærm med lethed, gerne bare evt. usb eller trådløs.

Fladskræmen skal være minimum 21 tommer, gerne bredformat. Hvis den foruden tilslutning til computeren også kan fungere som almindelig tv med indbygget digital tuner, vil det kun være plus. Evt en skærm man kan dele op i 2, hvor man fx på den ene halvdel kan se almindelig tv og den anden arbejde, eller køre med 2 forskellige programmer samtidig.

Det må meget gerne være noget som er lækkert. Har bl.a. set på ibook. Synes at den er lækker. Men vil lige høre om der findes andre gode produkter, gerne billigere. Der er jo udsalg i disse dage, så gerne noget som er på udsalg. Hvis I mener at Ibook er den rette valg, vil en henvisning til hvor man kan købe den billigt på udsalg også være en hjælp.

Anbefalinger både til bærbar og fladskræm ønskes.
Avatar billede vj2 Nybegynder
08. februar 2009 - 00:46 #1
luk