Avatar billede muldwarp Nybegynder
28. december 2008 - 21:01 Der er 6 kommentarer

Hjælp til Forbindelse til Fjernskrivebord i Windows XP

Jeg har problemer med at oprette forbindelse til fjernskrivebord i windows xp, jeg har kørt de sidste opdateringer til windows og slået windows fierwall fra, og fjernskrivebord er aktiveret i denne computer, men når jeg skriver den lokale ip der skal bruges så sker der ikke noget, nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede papi Juniormester
29. december 2008 - 11:59 #1
du skriver det er lokalt, dvs. at det er ikke ud af huset? men på dit LAN?
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. december 2008 - 12:09 #2
Avatar billede muldwarp Nybegynder
29. december 2008 - 16:56 #3
ja det er på Lan Og de maskiner der skal bruget stil det har fast ip
Avatar billede muldwarp Nybegynder
29. december 2008 - 16:57 #4
http://www.teamviewer.com/da/index.aspx gider ikke bruget det for man installerer det alle de steder man skal bruge det :(
Avatar billede poha66 Nybegynder
29. januar 2009 - 15:47 #5
er du medlem af Remote Desktop Gruppen(el. Fjernskrivbords-et-eller-andet - kan ikke huske den danske betegnelse)  brugere på de relevante PC'ere ?
Avatar billede reinelt Nybegynder
28. august 2009 - 12:25 #6
sker  der noget ?