Avatar billede questionmark Nybegynder
27. december 2008 - 23:54 Der er 5 kommentarer

Fjernelse af baggrundsstøj fra lydfil

Jeg søger en person med forstand på lydredigering.

Opgaven drejer sig om redigering af lydfil så tale kan høres tydeligere hvilket (tror jeg) indebærer fjernelse af baggrundsstøj (menneskesnak i baggrunden). Base of line er altså at selve talen i filen som varer omkring 1-2 min skal gøres mere tydeligt. Om det så kræver fjernelse af baggrundsstøj eller andet ved jeg ikke.

Betaling af opgave eller lign. kan drøftes ved nærmere kontakt.

Skriv din email i feltet forneden så vil jeg kontakte dig.
Avatar billede cpufan Juniormester
28. december 2008 - 12:41 #1
Det er en svær opgave, da baggrundsstøjen ligger i samme frekvensområde, som det du ønsker at bevare, menneskestemmer filtreres væk til fordel for en menneskestemme.

Men det er ikke umuligt, blot bliver den tilbageværende stemme, nok forvrænget i forhold til originalen.

jd(snabela)adweb.dk  mail eller msn
Avatar billede oersted Novice
29. december 2008 - 13:31 #2
prøv at sende den til
jesper(snabela)jspr.dk
Avatar billede mjlb Nybegynder
05. februar 2009 - 15:19 #3
Er opgaven løst?

Ellers prøv at send den til mejlby7[snabel-a]gmail.com
Avatar billede mjlb Nybegynder
05. februar 2009 - 15:20 #4
Er opgaven løst?

Ellers prøv at send lydfilen til mejlby7[snabel-a]gmail.com
Avatar billede mjlb Nybegynder
05. februar 2009 - 15:18 #5
Er opgaven løst?

Ellers prøv at send den til mejlby7[snabel-a]gmail.com