Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 15:11 Der er 32 kommentarer

Windows ikke ægte

Hej Eksperter

Når jeg tænder for min bærbar og logger ind stå der:

Aktiver Windows nu:
13 sekunder til at Aktiver windows senere aktiveres

Aktiver windows nu //Her kan man klikke
Aktiver windows senere //Her kan man klikke efter 13 sekunder

OG det har aldrig kommet før der stå også man skal have en produkt nøgle.. KØBE DEN...

Hvordan fixer jeg det eksperter???
Og når jeg prøver at opdaterer windows defender så står der Windows ikke ægte.. Det kommer også en gang i mellem..

DET HAR ALDRIG kommet før..

Tak på forhånd.. Oliver
Avatar billede peet-49 Novice
26. december 2008 - 15:13 #1
Har du ikke en ægte version, må du købe een, har du en ægte, rinder du til microsoft på tlf.44890111
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
26. december 2008 - 15:27 #2
Eller til tlf.80701315 (gratis nr)
Bruger altid det når jeg skal aktivere :)
Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 16:02 #3
Jeg har en ægte MEN den er blevet forfalsket (Uægte)
Avatar billede peet-49 Novice
26. december 2008 - 16:16 #4
scaniav8->> Det er kun til aktivering af windows.
Avatar billede peet-49 Novice
26. december 2008 - 16:17 #5
sputii->> hvad mener du med, er blevet forfalsket??
Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 17:21 #6
Alsår den er bare ikke ægte eller jov det er den... Der står bare alt det der
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2008 - 18:33 #7
det har jeg også prøvet på en ægte cdrom

det sker hvis du ændrer hardware efter du har registreret den

ring til m$ så klarer de prøblemet ,den kode der kommer på skærmen skal de have så tjekker de nemlig om den er lovlig den xp de sidder med og defra laver de en ny kode .
Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 19:12 #8
Okey.. Tak.. Er der nogen der kan hjælpe mig med et andet problem
http://www.eksperten.dk/spm/857650
Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 19:14 #9
Men hvor er koden?? på skærmen
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2008 - 19:42 #10
får du ikke en skærm hvor der står nogle valgmuligheder fra ms bla du skal ringe til dem

og på samme side vil der står en spec kode der skal opgives til ms over tlf
Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 19:48 #11
Nej det tror jeg ikke kigger lige..
Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 19:53 #12
Nej det står der ikke der stå kun:

Aktiver Windows nu:
13 sekunder til at Aktiver windows senere aktiveres

Aktiver windows nu //Her kan man klikke
Aktiver windows senere //Her kan man klikke efter 13 sekunder
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2008 - 19:59 #13
du skal da blot aktivere den med den kode der står på dit dvd omslag eller seglet der sidder på maskinen  ,maskinen skal have adgang til internettet når du gør det

nu er det ikke sådan den allerede er instaleret på en anden pc
Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 20:18 #14
nej.. Medmindre der er nogen der har gættet koden
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2008 - 20:37 #15
koden er på 25 cifre det ville være umuligt i kombinationer så det er vist udelukket da koden er en blanding af tal og bogstaver
Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 20:51 #16
;O ja.. Har fundet koden den var på min computer.. Jeg skal bare lige ringe der ind.. Skal også geninstallere min computer...

Har Microsoft åben i morgen???
Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 20:55 #17
Når jeg ringer til dem så giver jeg dem bare min kode og så kan de se om den er ægte eller hvad??
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2008 - 21:18 #18
din org cd med xp er overfladen ligsom hologram

vedr koden så skal det være et grønligt klistermærke der er skåret så piller man det af går det i stykker ,der står bla genui på det og så koden .

http://www.microsoft.com/danmark/kundeservice/typiske_spoergsmaal.mspx?open=21#21
Avatar billede off-line Nybegynder
26. december 2008 - 21:32 #19
Hvis den nøgle, som her og nu ligger på din computer, er lovlig, så find den med
dette lille program. Det er ligemeget, om den WinCD du har installeret med er original
den skal bare svare til nøglen. Altså er din nøgle til en XP Home sp2, skal winCDén
passe til den osv. http://magicaljellybean.com/keyfinder/
Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 23:15 #20
Mmm tjekker det lige
Avatar billede sputii Nybegynder
26. december 2008 - 23:26 #21
Skriver koden ind og der står Windows aktiveres det kan tage få minutter..
efter det står der:
Windows Aktiveringsfejl
Der opstod et problem, da Windows forsøgte at aktivere. Fejlkode 0xC004E003
Klik på Yderligere oplysninger for at finde en løsning
Du kan også kontakte Hewlett-Packard vai telefon for at få hjælp til at løse problemet.
Avatar billede off-line Nybegynder
26. december 2008 - 23:45 #22
Avatar billede sputii Nybegynder
27. december 2008 - 00:32 #23
Det ligner en form for virus..
Avatar billede sputii Nybegynder
27. december 2008 - 01:15 #24
Programmet har gjordt min pc hurtigere men DER kommer stadig det der op med fejlen der.. Prøver at ringe til dem imorgen/senere faktisk
Avatar billede off-line Nybegynder
27. december 2008 - 01:17 #25
Ok! Men hvad er "det" som ligner virus?
Avatar billede peet-49 Novice
27. december 2008 - 09:26 #26
Hent og indstaller/opdater Malwarebytes www.spywarefri.dk
Avatar billede sputii Nybegynder
27. december 2008 - 11:39 #27
Det var bare http://www.bestregcleaner.com/indexerror.php?apid=A118362&apflag=1&key=0xC004E003&gclid=CN7B7qit35cCFQFhQgodTgoRDA der lignede virus men den er god nok...

peet-49->> Hent og indstaller/opdater Malwarebytes www.spywarefri.dk
DEN behøver jeg ikke. Har AVG..

MEN somsagt tilbage til sagen:

Når jeg tænder for min bærbar og logger ind stå der:

Aktiver Windows nu:
13 sekunder til at Aktiver Windows senere aktiveres

Aktiver windows nu //Her kan man klikke
Aktiver windows senere //Her kan man klikke efter 13 sekunder

OG det har aldrig kommet før der stå også man skal have en produkt nøgle.. KØBE DEN...

Hvordan fixer jeg det??
Og når jeg prøver at opdaterer Windows Defender så står der Windows ikke ægte.. Det kommer også en gang i mellem..

DET HAR ALDRIG kommet før..
Avatar billede peet-49 Novice
28. december 2008 - 17:06 #28
AVG kan intet i forhold til Malwarebytes, og du kan have begge indstalleret på samme tid, hvis du ike gider rense maskinen med Malwarebytes, kan jeg ikke hjælpe dig.
Avatar billede peet-49 Novice
28. december 2008 - 17:16 #29
Er din windows ægte har du et certificat på PCèn med cd-key.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. januar 2009 - 00:57 #30
Fandt du ud af noget?
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2009 - 10:29 #31
var det ikke hurtigere og reetablere maskinen set ud fra den tid der nu er blevet brugt
Avatar billede off-line Nybegynder
18. januar 2009 - 14:33 #32
Hvis du ikke gider deltage i dine egne spørgsmål, så lad være med at stille dem.