Avatar billede frederikil Nybegynder
26. december 2008 - 11:57 Der er 1 kommentar

Opsæting af Accespoint

Hej

Jeg har en Netgear trådløs router, også har jeg et linksys accespoint som jeg vil sætte op, som forlænger af netværket.

Netgear kører frekvens g, og linksys B.

Hvordan sætter jeg den op?
Avatar billede dustie Mester
27. december 2008 - 01:45 #1
Med B og G tænker du der ikke på standard 802.11b og 802.11g? Altså hastigheder og frekvenser de understøtter m.m.

Jeg ved ikke hvad det er for en linksys du har men du skal noget i stil med:
Setup -> AP mode -> Wireless Repeater -> Indtaste MAC adressen på dit Netgear AP.
(Taget fra en WAP54G)