Avatar billede exii Nybegynder
25. december 2008 - 13:51 Der er 1 kommentar

Lagger hvert 20 sekund på nettet og i spil

Hejsa,

Jeg lagger hvert 20. sekund på internettet og i spil.
Jeg har så fundet ud af, at hvis jeg downloader en fil (en demo m.f.), så lagger jeg ikke.
Jeg bruger en Linksys WRT54G router og et D-Link DWL-G122 usb netkort, og der er ca. 20 meter fra routeren til min pc.
Jeg har også prøvet med andre netkort (Linksys WUSB54GC (USB) og Linksys WMP54G (PCI)), og stadig det samme.
Min gamle pc med Windows XP 32-bit havde ikke det problem og der brugte jeg et Linksys WUSB54GC netkort.

Da der ikke er nogle officielle drivere til Vista 64-bit til de netkort jeg har prøvet, bruger jeg en driver fra Ralink.

Der er intet problem hvis jeg bruger kabel.

PC:
Intel C2D E8200
2x2GB PC2-5300 DDR2 RAM
GeForce 8800GT 512MB
Windows Vista Home Premium 64-bit

Hvad kan der være galt?
Avatar billede exii Nybegynder
25. december 2008 - 13:53 #1
* Fryser i ca. 2-3 sekunder hvert 20. sekund.