Avatar billede phuc69 Juniormester
23. december 2008 - 20:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lenovo t61 vil ikke lade

Jeg har lige fået en Lenovo t61. men den vil ikke lade når den er tilsluttet strøm stikket. Skal der indstalleres noget strøm software eller noget?
Avatar billede phuc69 Juniormester
23. december 2008 - 21:26 #1
der er åbenbart en fejl på batteriet. Så det er sgu nok derfor den ikke vil lade.
Avatar billede phuc69 Juniormester
23. december 2008 - 21:26 #2
.
Avatar billede sexpac Nybegynder
24. december 2008 - 19:27 #3
Jeg arbejder med lenovo bærbar. De har en sygdom som jeg gentagende gange ha oplevet. Håber du har garanti på den da den kan være bundkortet. Sandsynligheden for at dette kan være batteri er meget høj men sansynligheden for at det kan være bunkortet er lige så høj
Avatar billede phuc69 Juniormester
25. december 2008 - 10:31 #4
Det er heldigvis en arbejds PC. Så den ryger bare tilbage til IT-afdelingen. :-) Det er bare noget møg fordi jeg har lige fået den som afløser for en anden, som brændte sammen. Så de må på den igen.