Avatar billede fbisen Nybegynder
23. december 2008 - 17:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Auto start program, men platforms uafhængigt

Kære Eksperter.

Jeg ønsker at gøre sådan, at brugere kan vælge at starte mit program op, som ligger i en jar fil, automatisk hver gang de logger ind / tænder computeren.

Dette er nemt, så længe man holder sig til et specifikt operativsystem, men er der nogen måde hvorpå man kan få dette til at ske på et hvilket som helst OS?
Avatar billede arne_v Ekspert
23. december 2008 - 17:57 #1
Nej.

Du bliver noedt til at levere en loesning til de mest gaengse OS.
Avatar billede fbisen Nybegynder
23. december 2008 - 18:08 #2
Øv bøv. Det var ærgerligt. Måske i Java 1.7 :)

Du er vidst berretiget til 30 points. Læg et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. december 2008 - 21:55 #3
Jeg er ret sikker paa at det ikke kommer i 1.7 - det mulige indhold i den er nogenlunde
kendt.

Jeg tvivler ogsaa paa at det kommer i 1.8 - det er en meget OS specifik feature.

Men det kunne naturligvis laves.

OSStartup oss = OSSStartup.getOSStartup();
oss.registerCommand("java ...");

Og et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. december 2008 - 21:55 #4
en gang mere
Avatar billede fbisen Nybegynder
25. december 2008 - 12:35 #5
Hehe. Jah. Jeg tvivler nu også meget. Men takker for svaret.