Avatar billede splitbus Nybegynder
22. december 2008 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ipod vil ikke starte op /lade

Jeg har lige gravet min kærestes gamle 40 Gb Ipod frem fra gemmerne (Det er den lille tykke model)

Når jeg sætter den til laderen, kan jeg høre HD køre og stoppe en del gange før den stopper.
Den lille mand der er ked af det dukker frem og henviser til Apple/support/Ipod. Kan ikke rigtig finde nogle løsninger her.
Lade ikonet dukker også op men bevæger sig ikke.

Eneste løsning på Apple er reset, men hvordan gør man det ?

Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt ?
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. december 2008 - 10:33 #1
Avatar billede splitbus Nybegynder
26. december 2008 - 11:14 #2
Ja det er prøvet. Tror det er HD der er defekt Man kan høre den køre op og ned nogle gange og så stopper den
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. december 2008 - 12:40 #3
Så kan du skifte HD'en - men så kan man vel lige så godt købe en ny Ipod.
Avatar billede splitbus Nybegynder
07. marts 2009 - 14:28 #4
.
Avatar billede computerlab Nybegynder
09. marts 2009 - 17:06 #5
Selv tak ;-(