Avatar billede snutling Nybegynder
21. december 2008 - 19:14 Der er 1 kommentar

Ny router - hvilken ?

Min router er desværre stået af..
Den kan tilsyndeladende ikke finde ud af at der ER sat et kable i, så jeg skal derfor have anskaffet mig en ny.
Er desværre lidt på herrens mark, da jeg intet kender til området, og jeg gerne bare vil have en billige en.
Ønsker ikke at betale for funktioner som jeg alligevel ikke skal bruge.

Jeg har/havde en planet wtr-410 wireless router, som gjorde hvad den skulle.

Jeg bruger router til stationær computer ( kabel fra router til computer ) samt til bærbar (trådløs)

Hvilken skal jeg købe?
Avatar billede ejldk Nybegynder
21. december 2008 - 19:29 #1
Jeg har en Netgear WGR614 v9 som jeg er godt tilfreds med. Det var den billigste jeg kunne finde (174,- ex. fragt), og den fungere som den skal.