Avatar billede chang_termhlen Nybegynder
21. december 2008 - 18:42 Der er 5 kommentarer

pinnacle studio plus kan ik vise mpeg4 videoformat

hej

jeg bruger pinnacle studio plus til at lave mine hjemmevideor med

men hvis jeg skal ligge noget film ind fra min mobil eller andet så kommer jeg i problemer for pinnacle understøtter ik mpeg4 videoformat skriver den og alle de converter jeg kan finde på nettet de laver dem om til avi men i mpeg4 videoformat.

kan man få et program der kan lave dem om fra mpeg4 til avi format eller er der en der kender et program der virker til pinnacle studio plus?????
Avatar billede milter Ekspert
21. december 2008 - 20:31 #1
Hvilken telefon har du og hvilken version af Pinnacle?
Avatar billede chang_termhlen Nybegynder
21. december 2008 - 21:13 #2
som jeg skrev så er det pinnacle studio plus og det er nr.9

jamen det er en nokia n95 men det kan være lige meget jeg skal bare vide hvordan jeg laver mpeg4 video format om til avi.

jeg skal bruge små klip fra nogle dvd film og så lidt fra min n95,  men som sagt så kan jeg ik finde en converter der kan lave dem i avi som pinnacle laver dem
Avatar billede milter Ekspert
21. december 2008 - 21:59 #3
Prøv at kigge på linket herunder. I sidste ende er det nok et spørgsmål om codecs, men det er måske også lige meget?

http://sourceforge.net/projects/mp4cam2avi/
Avatar billede chang_termhlen Nybegynder
22. december 2008 - 14:46 #4
jeg ved ik om det er fordi den mangler en codec men det tror jeg sku ik når det nu er programmet pinnacle der mangler det jeg har lagt en codecs pak ind der hed noget med light men det hjalp ikke
Avatar billede milter Ekspert
22. december 2008 - 17:37 #5