Avatar billede gamlehat Nybegynder
19. december 2008 - 23:16 Der er 6 kommentarer

Kan høre musik og baggrundsstøj i DVD film men ikke tale

Vi har en AGK HDD recorder  købt i November 2007 ,som indtil nu har fungeret upåklageligt.
problemet er nu at når vi afspiller en DVDfilm kan vi høre musikken , bagrundsstøjen osv det hele som normalt , bortset fra hvad personerne i filmen siger !!
Det spøjse er at når jeg afspiller noget som i forvejen ligger på harddisken er der intet problem med lyden !!
Alle forslag modtages med glæde :-)
19. december 2008 - 23:17 #1
... Hmmm... er det alle DVD'er ?
Avatar billede gamlehat Nybegynder
19. december 2008 - 23:57 #2
ja både brændte og orginale
Avatar billede caspersn Nybegynder
20. december 2008 - 00:04 #3
Jeg har prøvet det samme en gang. Jeg tror det er fordi du kan vælge mellem forskellige dolby-formater. Se om der er en knap der hedder audio eller så og tryk nogle gange. På den måde skulle du kunne skifte mellem dolby 5.1, 2-et eller andet osv... Jeg tror det virker...
Avatar billede caspersn Nybegynder
20. december 2008 - 00:04 #4
Jeg har prøvet det samme en gang. Jeg tror det er fordi du kan vælge mellem forskellige dolby-formater. Se om der er en knap der hedder audio eller så og tryk nogle gange. På den måde skulle du kunne skifte mellem dolby 5.1, 2-et eller andet osv... Jeg tror det virker...
Avatar billede norbert_ Nybegynder
20. december 2008 - 00:39 #5
Hvis du ikke kører lyden ud i 5.1, skal audio stå på stereo, ellers må du sætte en højtaler mere på til center.
Avatar billede gamlehat Nybegynder
25. december 2008 - 23:12 #6
Jeg har prøvet alle audio indstillinger og jeg har ikke højtalere slået til. Alt lyden går ud gennem tvèt.