Avatar billede bluglitz Nybegynder
19. december 2008 - 00:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Købe fladskærm uden højttalere indbygget.

Hvor finder jeg sådan en fladskærm uden højttaler indbygget, for det behøver jeg nemlig ikke da jeg har anlæget stående...

Gerne nogle links :-)
Avatar billede allanfo Praktikant
19. december 2008 - 06:15 #1
Er der andre krav? Størrelse, opløsning, opdateringshastighed m.v.?
Avatar billede bluglitz Nybegynder
19. december 2008 - 09:14 #2
Den skal bare kunne bruges til at sætte media center til, og det er vel RGB indgang. Ellers kan jeg ikke lige finde på noget :-)
Avatar billede bluglitz Nybegynder
20. februar 2012 - 10:00 #3
En eller anden skriv lige et svar :)
Avatar billede bluglitz Nybegynder
28. februar 2014 - 11:41 #4
done