Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
18. december 2008 - 19:41 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Malwarebytes Antimalware opdateringsfejl igen?

Når jeg prøver at opdatere Malwarebytes Antimalware for jeg denne fejl : opdatering fejlede. vær sikker på at du er forbundet til internetet og at din firewall har tilladt Malwarebytes Antimalware at komme på internettet.

Jeg har lige afinstallret det med Revo Uninstaller der fjerner alle filer af programet og geninstalleret det men jeg for samme fejl.

Hvad betyder det?

Mit system

XP Home SP3 på dansk
Avast antivirus 4.8 dansk version
Online Armor Pro 3.0.0.190
Webroot Spy Sweeper 5.8.1 Build 55
Superantispyware 4.23 Build 1006
Comodo BOClean 4.27
SpywareBlaster 4.10
SpywareGuard 2.2
Crap Cleaner 2.14.763
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2008 - 20:13 #1
Er det alle opdateringsservere den fejler ved?
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
18. december 2008 - 20:24 #2
Ja det begge 2.
Avatar billede f-arn Guru
18. december 2008 - 20:28 #3
Jeg har lige prøvet, og det virkede. Det gjorde det ikke i går
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2008 - 20:56 #4
:)

Luk her ved at acceptere eget svar så tager du point selv :)
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
18. december 2008 - 21:29 #5
Men jeg er ikke f_arn, og jeg kam stadig ikke opdatere programmet?
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
23. december 2008 - 01:29 #6
I fandt ud hvad problemet var det. Det var en min proxy server indstilling i internet explorer 7 der var grunden til jeg ikke kunne opdatere Malwarebytes Antimalware.