Avatar billede stasiu Nybegynder
17. december 2008 - 22:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PS3 stopper i opdateringen

Håber en af jer kan hjælpe mig.
Har en PS3 60GB der stopper under opdatering.
Den går i stå ved softwareopdateringen nøjagtigt ved 64% hver gang jeg forsøger. Får en fejlkode der hedder 8002F1C1
En der ved hvordan jeg får skidtet til at virke igen, med eller uden opdatering. (kan man ikke gendanne som på en PC så jeg bare kan nøjes med den programpakke der lå på den fra start?)
Håber på hjælp
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
17. december 2008 - 22:38 #1
har du prøvet at slukke helt for konsollen (fjerne alle kabler fra den) i et par min?

./psycosoft-funware :)
Avatar billede stasiu Nybegynder
15. maj 2009 - 12:12 #2
yes - den skulle til reperation.