Avatar billede takys Nybegynder
17. december 2008 - 17:26 Der er 1 kommentar

hvordan får jeg sorteret poster i mit output ?

Hej

Jeg har brug for at lave en form. Det grundlæggende kan jeg godt lave. Altså at brugerne skriver et navn, en højde osv. og så bliver det retuneret. Men, nu har jeg et lidt andet behov, som jeg faktisk ikke kan finde ud af at løse.

Jeg skal lave en form, hvor det der er cheked i f.eks. en radiobutton samles ind, og det der er un-cheked udelades.
Eks.
-----------------------------------------------
Input-form
Hvad vil du gerne se:
Hesten på marken  (radiobuttom cheked af bruger)
Hesten I stalende ( radiobuttom un-cheked af bruger )
Koen på marken ( radiobuttom cheked af bruger )

Output-form ( den der sendes pr mail osv, når der er trykket ok i inputformen )
Hej. Du vil gerne se:
Hesten på marken
Koen på marken
-------------------------------------------

-altså formen har samlet det cheked op, og udeladt det uncheked.

Jeg skal bruge det på en joomla-side, hvor man kan side og krydse af mens man læser. Jeg kan derfor finde et og andet Joomlamodul, hvis jeg er heldig, -eller blot lave en simpel html-løsning.
Det har så bare vist sig at jeg ikke kan finde ud af den ´simple´ løsning. -Er det mig der er dum i dag, eller ?

Simple løsninger til ovenstående sgs. hjælp til. :-)
Hej
Avatar billede roenving Novice
31. december 2008 - 02:17 #1
-- så skal du vel lave det server-side ?-)