Avatar billede ankersan Nybegynder
17. december 2008 - 11:27 Der er 3 kommentarer

Load ekstern falsh var

Hej,

Jeg har et problem med at loade en ekstern flash variabel, den ligger på en anden server og det virker helt fint når jeg ser den lokalt men når filmen er ude på serveren viser den ikke teksten?

Hvordan løser jeg dette...??

vh
.Ankersan
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2008 - 00:10 #1
er ik sikker på hva du mener med at flash variablen ligger på en anden server ?

snakker vi om noget ala blah.html?what=ever

eller er det en flash fil (.swf) som ligger på en anden server ?

du skal bruge en crossdomain policy - det er en xml fil der skal ligge på serverens root - dvs dens første mappe struktur - du kan google crossdomain policy eller allow all domain xml - for at få en - du skal også ha allowall domain inde i din flash fil hvor du requester script access fra andre domainer end den din flash fil ligger på

Security.allowDomain("siteA.com")
Avatar billede ankersan Nybegynder
19. december 2008 - 10:33 #2
Det ligger som en .txt fil, det ene er en banner på ad-serveren det andet er txt filen på firma hjemmeside så de dynamisk kan udskifte teksten.

Er det stadig Crossdomain policy så?
Avatar billede ankersan Nybegynder
22. december 2008 - 12:05 #3
Ps. det virker ikke, kan der være andre grunde?