Avatar billede picazzo Nybegynder
15. december 2008 - 23:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen billede i Media Player?

Jeg fik henvist RegSeeker i et forum, og brugte efterfølgende det på min Vista Ultimate 32bit til at rense min registrerings database. Jeg har desværre slettet den backup som RegSeeker lavede, og står nu med følgende problem:

- Media Player 11 afspiller lyd, men der ingen billede på min film? Jeg har hentet alle mulige codecs uden held.

Mit spørgsmål: Findes der et program der kan reparere min registrerings database?

Tak!
Avatar billede Jensen DK Novice
16. december 2008 - 08:00 #1
Det kan du kun hvis du ved hvad der mangler, men prøv at geninstallere MP 11 eller prøv at installere gom player den henter selv codec.
http://codecs.dk/?GOMPlayer2.1.6.3499/LydProduktion/CDLyd/453
Avatar billede Jensen DK Novice
16. december 2008 - 08:03 #2
Hvis du samtidig ikke kan få en CD til at starte automatisk, så skal du regne med at Windows skal geninstalleres.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2008 - 09:06 #3
man bruger normalt det her codecs til vista da det åbner ravl og krat som man siger

http://vistaguide.dk/?VistaCodecPackage4.7.2/Drivers/Programmer/201

har du prøvet at køre restore via start-alle programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse.

bagefter kan du jo fjerne det program der ødelagde databasen
Avatar billede picazzo Nybegynder
22. december 2008 - 06:13 #4
Jeg har prøvet forskellige codecs uden held!?
Avatar billede picazzo Nybegynder
20. november 2009 - 02:57 #5
Lukket
Avatar billede picazzo Nybegynder
20. november 2009 - 02:57 #6
Lukket