Avatar billede merico Nybegynder
15. december 2008 - 23:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Banetykkelse ifm. kredsløbsdesign

Hej

Jeg er igang med at fremstille et print som ikke behøver den store optimering, det skal blot "kunne holde".

Da jeg ikke har den store erfaring med printfremstilling ville det være rart med nogle tommelfingerregler til fastsættelse af banetykkelsen?
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2008 - 11:56 #1
1 milimeter er til at arbejde med vis det er diskrete komponenter ellers er det mest 0.5 milimeter til IC kredse
Avatar billede merico Nybegynder
16. december 2008 - 12:44 #2
Jeg har nok ikke stillet spørgsmålet præcist. Jeg skal styre en DC motor der trækker 3A. Ville være super lækkert, hvis man kunne sige at banetykkelsen skal være X [mm/A], eller sådan noget.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2008 - 12:53 #3
Ja det var jo noget helt andet :-) og det kan jeg ikke svare dig på
Avatar billede comeasyouare Nybegynder
16. december 2008 - 15:43 #4
Eksperten din ven :o)
http://www.eksperten.dk/spm/503578

Se det accepterede svar :o)
Avatar billede merico Nybegynder
16. december 2008 - 22:03 #5
Har søgt på banetykkelse, banestørrelse, PCB, printdesign, uden at finde noget.. Så troede ikke der var nogen.. :) Men mange tak for linket, smid et svar og du får point..
Avatar billede comeasyouare Nybegynder
24. december 2008 - 09:44 #6
Beklager ventetiden :o)