Avatar billede frederikil Nybegynder
13. december 2008 - 15:55 Der er 5 kommentarer

Hvilket accespoint skal jeg bruge?

Hej

Jeg har en 54 Mbit/s Trådløs Router WGR614 v6 TDC.

Jeg skal bruge et accespoint, som modtager det trådløse signal, og sender det ud igen, så man kan være længere væk og modtage det.

Afstanden drejer sig om små 5-10 meter.

Jeg intet forstand på sådan noget, så hvis i gider linke til noget. Og muligvis en guide til hvordan man opsætter sådan én fætter?

Tak
Frederikil
Avatar billede frederikil Nybegynder
13. december 2008 - 15:57 #1
Det skal lige siges at det er en NETGEAR ROUTER
Avatar billede ierikk Nybegynder
13. december 2008 - 15:59 #2
hvad med en Reapeter
f eks Linksys
Avatar billede frederikil Nybegynder
13. december 2008 - 16:19 #3
OKay, en reapeter. Skal jeg bruge en special en, så en kan ''snakke'' sammen med min Netgear 53 Mbit/s Trådløs Router WGR614 v6 TDC?
Avatar billede dustie Mester
21. december 2008 - 06:24 #4
Skal du "bare" have forlænget dit nuværende signal med 5-10 meter ekstra? Hvis der er en del andre i området der har trådløst netværk der køre på samme kanal som dit kan det være du kan opnå det blot ved at skifte kanal. Det er da et forsøg værd hvis du ikke har prøvet det allerede.

Hvis du skal have en repeater vil jeg anbefale noget i stil med en Linksys WAP54G.
Avatar billede frederikil Nybegynder
21. december 2008 - 11:15 #5
okay tak.