Avatar billede tokelil Nybegynder
13. december 2008 - 00:30 Der er 1 løsning

Reverb control fra Java Sound API

Jeg har forsøgt at få reverb til at virke i Java, og selvom jeg nu mener jeg gør det rigtige, så kommer der ingen effekt på mit output. Jeg har søgt en del på nettet, men jeg har ikke kunnet finde nogen konkrete eksempler på brug af reverb, kun dokumenter der beskriver hvordan det skal gøres. Mit program gør nu som der står i API og jeg får de rigtige controls mv. returnere, men der sker ikke noget med lyden.

Koden kan findes her:
http://www.noer.it/upload/ClipPlayback.txt
Den skulle være rimelig til at gå til, hvis man har kikket på Java sound API før. Koden virker fint mht. at afspille mv. og kikker jeg på Mixer i en debugger, så er defaultReverb på dens reverbcontrol også sat korrekt.

Er der nogen der har en god ide til hvad jeg gør galt eller nogen der har prøvet at bruge reverb?
Avatar billede tokelil Nybegynder
20. december 2008 - 22:32 #1
Nå, ser ikke ud til det af en eller anden grund virker i Java 1.6. Jeg har i hvert fald ikke fundet nogen der har kunnet få det til at virke. Lukket spørgsmål...