Avatar billede zanderdk Nybegynder
11. december 2008 - 22:15 Der er 5 kommentarer

hvordan brænder jeg DL DVD'er

hej jeg har et problem med at brænde DL DVD'er.
og ved at det ikke er min computer har lige købt en dell xps m1730.

er der eventuelt nogen der kan give mig et program der kan brande DL DVD'er.
Avatar billede peet-49 Novice
12. december 2008 - 08:35 #1
Du skal have en DL brænder, skiverne i sig selv, er ikke nok. Brænderprogrammet skal også sættes op til duallayer.
Avatar billede zanderdk Nybegynder
12. december 2008 - 17:20 #2
der sider en DL brænder i min pc.
men har ikke testet det med Brænderprogrammet.
kan du nævne navnet på et program du kan sættes op til duallayer, og hvordan gør jeg.
Avatar billede peet-49 Novice
12. december 2008 - 18:50 #3
Fulgte der ikke et brænderprogran med brænderen??
Avatar billede peet-49 Novice
12. december 2008 - 18:51 #4
Jeg bruger NERO
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2008 - 18:46 #5
vil også i denne anledning anbefale nero ,bruger pt nero 7 men den er kommet i en nyere version der også klarer blueray hvis man ønsker dette .