11. december 2008 - 14:17Der er
7 kommentarer og 1 løsning
Getmore - RMA sag (WD HD), kan det virkelig passe?
hehe, kan det seriøst passe, at Western Digital harddiske købt hos danske getmore.dk, SKAL sendes til USA for at blive repareret og så hele vejen tilbage igen?
følgende besked er fra getmores RMA hold:
"""" Så har jeg tjekket op på sagen. Som du selv ved har vi haft lidt problemer i RMA registreringen på det seneste, og det har betydet at din pakke først er blevet registreret 5/12, altså 14 dage efter du sendte den. Det er klart for langsomt og det beklager vi selvfølgelig.
Desværre er det sådan med lige præcist Western Digital eksterne harddiske at de SKAL tilbage til USA, først når de har tjekket at disken virkelig ikke virker, sender de os en ny eller reparerer den oprindelige.
Der går som regel MAKS 2 uger hos WD, så du skulle meget gerne have din disk tilbage inden jul.""""
Men spørgsmålet lød, kan det virkelig passe, at de skal sende den til USA? Er det ikke bare en dårlig undskyldning, for at begynde at trække tingene i langdrag fordi de er så skide dårlige til at håndtere RMA sager. Gud ved hvor mange forskellige flaskehalse de har hos Getmore. Men fungere, det gør det squ ikke...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.