Avatar billede dingelrepsen20 Nybegynder
11. december 2008 - 14:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Getmore - RMA sag (WD HD), kan det virkelig passe?

hehe, kan det seriøst passe, at Western Digital harddiske købt hos danske getmore.dk, SKAL sendes til USA for at blive repareret og så hele vejen tilbage igen?

følgende besked er fra getmores RMA hold:

""""
Så har jeg tjekket op på sagen. Som du selv ved har vi haft lidt problemer i RMA registreringen på det seneste, og det har betydet at din pakke først er blevet registreret 5/12, altså 14 dage efter du sendte den. Det er klart for langsomt og det beklager vi selvfølgelig.

Desværre er det sådan med lige præcist Western Digital eksterne harddiske at de SKAL tilbage til USA, først når de har tjekket at disken virkelig ikke virker, sender de os en ny eller reparerer den oprindelige.

Der går som regel MAKS 2 uger hos WD, så du skulle meget gerne have din disk tilbage inden jul.""""

Ja, ja....
Avatar billede peet-49 Novice
11. december 2008 - 14:19 #1
2 uger er ingenting.
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
11. december 2008 - 14:33 #2
Som peet49 skriver, så er dine 2 uger ingenting. Der er RIGTIG mange, der har RIGTIG dårlige oplevelser med getmore..

Her kan jeg blandt andet nævne min bror, der måtte vente, jeg ved ikke hvor lang tid, på at de kunne reparere hans headset...

Så held og lykke med at få din pakke indenfor de omtalte 2 uger.. =)
Avatar billede peet-49 Novice
11. december 2008 - 14:57 #3
De 2 uger passer 100%, de siger bare ikke, hvilke 2 uger!!
Avatar billede dingelrepsen20 Nybegynder
11. december 2008 - 16:35 #4
Haha, vældig sjovt =)

Jeg handler F...... ALDRIG hos getmore igen!!!

Hader dårlig kundeservice! Som om de tror, de kan slippe afsted med hvad som helst, bare fordi de "bringer" ud, lidt ligesom med pizzariaerne =S
Avatar billede dingelrepsen20 Nybegynder
11. december 2008 - 16:38 #5
Men spørgsmålet lød, kan det virkelig passe, at de skal sende den til USA?
Er det ikke bare en dårlig undskyldning, for at begynde at trække tingene i langdrag fordi de er så skide dårlige til at håndtere RMA sager.
Gud ved hvor mange forskellige flaskehalse de har hos Getmore. Men fungere, det gør det squ ikke...
Avatar billede peet-49 Novice
11. december 2008 - 16:48 #6
De sendes altid retur til fabikken til reparation.
Avatar billede dingelrepsen20 Nybegynder
11. december 2008 - 21:15 #7
Tak for svaret ;)
Avatar billede peet-49 Novice
12. december 2008 - 08:36 #8
Selv tak.