Avatar billede Slettet bruger
10. december 2008 - 11:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

program til at afspille drm beskyttede wma filer.

Hej eksperter
Findes der andre programmer til windows en windows media player som kan afspiller .wma-drm filer?
Avatar billede summer Mester
10. december 2008 - 14:04 #1
Du mener vel at drm koden skal fjernes, så du kan konvertere til mp3. Der er mange programmer, bl.a. http://www.remove-drm.org/da/drm-mp3/
Avatar billede tiger_dk Mester
10. december 2008 - 14:12 #2
Prøv VLC media player, det kan afspille stortset alt, det kan hentes her: http://www.videolan.org/mirror-geo.php?file=vlc/0.9.8a/win32/vlc-0.9.8a-win32.exe
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2008 - 20:31 #3
Nej, det gjorder jeg ikke..
Men det er fordi jeg køre linux. og selvom jeg køre wine (vis du kender til linux) kan jeg ikke installere WMP da det kræver at jeg har en gyldig licens til windows.. men prøver at installere det i har forslået.
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2008 - 17:50 #4
Lukker
Avatar billede juste92 Nybegynder
03. januar 2009 - 14:58 #5
Du kan fjerne DRM med programmer som Tunebite eller soundtaxi. Dette ER lovligt HVIS du eks har Linux eller OS X ellers kan det vist ikke betegnes lovligt