Avatar billede touel Nybegynder
09. december 2008 - 17:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mozilla hænger

Jeg oplever nogle gange at Firefox hænger når jeg prøver at logge ind på diverse hjm sider. Den ender med at sige til sidst "network timeout"...

Hvis jeg prøver med Explorer, logger den fint ind og med det samme..

Kører pt. version Firefox 3.0.4
Avatar billede ThomasK Nybegynder
09. december 2008 - 18:26 #1
Er det uanset hvilken side du besøger i Firefox?
Avatar billede touel Nybegynder
09. december 2008 - 18:36 #2
jeg er kunde hos onfone.dk... nu om dags kan jeg ikke logge ind på deres side, men det virker fint med Explorer...

mener også der var en anden hjm side hvor jeg havde problemr med firefox, men kan ikke huske hvilken en det var...
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
10. december 2008 - 10:42 #3
Det lyder umiddelbart som om der er et problem med din internetforbindelse, ikke med Firefox...
Avatar billede touel Nybegynder
18. december 2008 - 22:12 #4
.