Avatar billede lmathiasl Nybegynder
08. december 2008 - 18:15 Der er 4 kommentarer

Gamer PC

Hej!

Jeg skal snart ud og investere i ny gamer,
og jeg har kigget lidt på den her:

http://topdata.dk/product.asp?product=5455

Kan den køre Crysis og Far Cry 2?
Men eller vil jeg meget gerne høre nogle andre bud,
da jeg ikke er så meget inde i hardware.
Max pris er 8000!

  Mvh Mathias
Avatar billede 4zaken Novice
08. december 2008 - 19:15 #1
Den er pænt lækker, jeg vil igen foreslå at du går ind og finder de samme speccs på shg.dk og se hvordan prisforskellen ser ud, men jeg synes klart den ser lækker ud og den kan nemt køre de spil du nævner der, og nok også de kommende spil de næste 2 år :)
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
08. december 2008 - 20:46 #2
det lader ikk til at det er meget billigere at købe delene fra shg ok desuden har jeg heller ingen forstand på at samle den så tor bare at jeg køber den fra topdata, men tak:)
Avatar billede fluse Nybegynder
09. december 2008 - 01:15 #3
Jeg syntes du burde tage et godt kig på denne fra dell. =)

Studio XPS (D12SX02)

Intel Core i7 920 (Quad core 2.66ghz)
3gb Tripple channel DDR3 (3x1gb)
640 GB Serial ATA-harddisk
512 MB ATI® Radeon® 4850-grafikkort
16x dvd+/- rw optisk drev (læser og skriver cd/dvd)
1 års XPS Premium-garantisupport - Prioriteret opkalds- og onsitesupport
Original Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Dansk.

kr 7.950,00 inc. moms og levering.

Den er hurtigere en den fra top data, nyeste teknologi (core i7 det absolut nyeste inden for CPU'er). Koster ca. det samme. og så vil jeg påstå at Dell's service er betydeligt bedere hvis der skulle få noget galt! specielt hvis man ikke ved så meget om hardware. Men den ultimative fordel Dell'en har er jo altså at den er nyeste teknologi, hvor den fra topdata er en generation ældre. hvilket hen af vejen nok vil komme dig til gode hvis du vil opgradere nogle dele senere.

Personligt ville jeg nok så vælge den med 6gb ram, men så kommer prisen op på 8.720kr.

Fluse
Avatar billede 4zaken Novice
09. december 2008 - 12:40 #4
mathias du behøver ikke samle den, du kan finde de samme speccs på shg, se hvad prisen er og betale 500 for at de samler den, men det var mere for at du kan se om priserne er helt åndssvage..