Avatar billede nibber Nybegynder
05. december 2008 - 19:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke installeret programmer

Jeg lige fået en vista på mit arbejde,

Jeg vil installere en opdatering til adobe, men når den er godt igang for jeg en meddelse om at den ikke kan skrive til et bibliotek, og man skal logge ind som administrator, men jeg er administrator på  min maskine.

er der nogen der har en god ide.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. december 2008 - 19:14 #1
Prøv at slå UAC fra..

I start>>søg>skriv msconfig og gå under funktioner og deaktiver brugerkontokontrol.

Eller find den under kontrolpanel>>sikkerhed>>sikkerhedscenter.Der er den at finde under andre sikkerheds indstillinger
Avatar billede nibber Nybegynder
05. december 2008 - 19:30 #2
Den er prøvet og det virker ikke,

jeg har også forsøgt at fjerne den skrive beskyttelse på er på den folder jeg vil skrive til, men kan ikke slå den fra, heller ikke som administrator.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2008 - 21:08 #3
i kontrolpanel brugerkonti - slå brugerkonto styring fra genstart og slå advarslen fra i systemtray og at den ikke skal vise det.

du skal også være superadministrator ellers er du ikke herre i eget hus så det skal du også huske at gøre

Slå super administrator account til

1. Gå til start
2. Alle programmer
3. Tilbehør
4. Højreklik på command prompt og vælg kør som administrator
5. skriv    Net user administrator /active:yes      ---husk mellemrum
6. Tryk enter

fjern så det adobe programer der driller og rens med en cleaner og det kan være denne her  Advanced SystemCare Free    på dansk hvis du vælger det til slut

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

geninstaler det adobe der drillede
Avatar billede nibber Nybegynder
06. december 2008 - 11:23 #4
hej det ser ud til at virke takker.

jeg tror jeg er kommet til at give mig selv de 200 point.

hvordan søere jeg for at d får de 200 ??
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2008 - 15:26 #5
når vi skriver herinde er det under komentar

når du er tilfreds beder do om et svar fra en eller flere der har svaret dig så markerer du hvem der skal have point og så regner den selv ud.

hvis du er glad og har lyst til at give en eller os begge point så opret et nyt spørsmål med en link til det her og bed en eller begge give et svar og så accepterer du den/dem du vil
Avatar billede hcma Novice
06. december 2008 - 21:07 #6
uddeling af point her:  http://www.eksperten.dk/spm/855542
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2008 - 21:28 #7
ok