Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
05. december 2008 - 10:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde lomme kamere?

God dec. til alle

Jeg har lige solge mit DSLR fordi vi synes at det at det var så stort og klodset.
Så nu leder jeg efter et billigt men lækkert lommekamere.....kan I hjælpe mig

Dem behøver ikke koste mere end 1000-1200 kr. og behøver ikke være nyeste model.
Det skal tage billeder lige med det samme der trykkes på knappen! Jeg husker tydeligt det gamle canon vi havde der havde forsinkelse på, så når man fotograferede nået der bevægede sig blev billedet aldrig som man regnede med.

Udseendet må godt være noget ala disse:

SONY DSC-W110
CANON IXUS 80 IS SØLV

Har i nogen forslag, og gerne nogen der er på tilbud og gerne online køb i DK
Avatar billede Beach Mester
08. december 2008 - 00:33 #1
Nikons Coolpix 710 kunne være et valg--->
http://nikon.dk/product/da_DK/products/broad/1636/overview.html

Det er mega kompakt (set i forhold til din DSLR) og ud over den voldsomme opløsning (14,5Mpixal) som du ikke skal fokusere så meget på, så er der nogle rigtige gode skud gemt i dyret.
Når førset du har låst fokus, tager kameraet billedet straks du trykke helt ned på udløseren.

//Beach
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
18. december 2008 - 09:06 #2
Perfekt, smider du lige et svar??
Avatar billede Beach Mester
19. december 2008 - 02:48 #3
Så er julegaven til dig selv hjemme:-)

//Beach
Avatar billede jesper_larsen Nybegynder
19. december 2008 - 06:42 #4
Nej til konen :)