Avatar billede hahede Nybegynder
04. december 2008 - 17:05 Der er 1 kommentar

Booking af mail til senere afsendelse i Outlook 2003

Er det muligt at booke en e-mail til afsendelse på en fremtidig dato?
Jeg skal bruge svaret i forbindelse med afsendelse af et nyhedsbrev den 1. januar 2009, hvor jeg ikke kan komme til en computer.
Avatar billede simonbl Nybegynder
04. december 2008 - 17:09 #1
Hej,

http://www.emailaddressmanager.com/tips/schedule-emails.html

Der er en vejledning her (engelsk). Den viser, hvordan du sætter Outlook op til at sende, på det tidspunkt, du har brug for.

- Simon