Avatar billede timidus Nybegynder
03. december 2008 - 18:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bærbare computer som skærm til stationær

er det muligt?

den stationære har ikke installeret OS.

jeg har en hp til rådighed, også uden OS, og en acer til rådighed med vista

mvh.
Timidus
03. december 2008 - 20:17 #1
... ikke forstået ?

Havde du forestillet at direkte bruge SKÆRMEN fra en bærbar og få SKÆRM SIGNALET fra en anden PC ?
NIX - Ka' ikke la' sig gøre !
Avatar billede Jensen DK Novice
04. december 2008 - 07:05 #2
Hvis det er fordi du skal have data ud af harddisken så må du tilslutte den via USB. stikket på den du har lånt, du skal pille harddisken ud af komputeren og bruge f.eks sådan en. http://www.sandberg.dk/product.aspx?id=133-43
08. december 2008 - 15:22 #3
(Skal du vide mere ?)
Avatar billede timidus Nybegynder
08. december 2008 - 17:48 #4
Nej, du svarede på spørgsmålet og jeg lånte i stedet en alm. skærm et andet sted.

Jeg ved dog ikke helt, hvordan jeg giver pointene?
08. december 2008 - 21:25 #5
Avatar billede timidus Nybegynder
25. december 2008 - 11:18 #6
tak for hjælpen, jeg roder lige med at lukke mine tråde