Avatar billede jk- Nybegynder
03. december 2008 - 10:54 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Går i pauseskærm efter 1 time?

Hej exp.

Jeg håber i kan hjælpe mig med det her problem.
Jeg har sådan en mini bærbar som forbinder op til en terminal server (Fjernskrivebord).

Meningen er at skærmbilledet ALTID skal være tændt, og skal altid være logget ind. - Men den logger pludselig af (Ikke på pauseskærmen)

Jeg har slået pauseskærm fra.
Slået standby fra.

Tænker på om det kan være på terminalserveren problemet er ?
Avatar billede be_nice Juniormester
03. december 2008 - 11:00 #1
Det er ikke en funktion på din pc, men udelukkende et spørgsmål om opsætning på terminalserveren som gør at din session lukkes ned.
Så du skal have administratoren til at ændre indstillingerne.
/Be_Nice
Avatar billede mcgoat Nybegynder
03. december 2008 - 11:01 #2
Når du er tilsluttet en terminalserver, så "ser du den", så vil tro det er der der skal rettes til. Men det er jo en meget god sikkerhed
Avatar billede jk- Nybegynder
03. december 2008 - 11:09 #3
Jeg ved godt det er en god sikkerhed. Men i det her tilfælde skal den altid være på siden.

Jeg har adgang til serveren, men ved i hvor jeg skal kigge ?
Avatar billede jk- Nybegynder
03. december 2008 - 11:51 #4
Jeg kan konstatere det faktisk ikke engang er en time.

Problemet :

Skærmen bliver sort, så trykker man, også kommer kodeprompten frem igen (Dette skal undgåes).
03. december 2008 - 16:43 #5
PS: Check i ... kontrolpanel -> [Strømstyring...] *S*
Avatar billede be_nice Juniormester
03. december 2008 - 16:58 #6
Som jeg skrev tidligere i dag, så er det ikke en funktion på den lokale pc, men noget der indstilles på terminalservere - og som mcgoat skriver er det netop af sikkerhedshensyn.
--> jk- - du skal have fat i administratoren og få ham/hende til at ændre indstillingerne - det er ikke muligt som alm. bruger selv at rette disse indstillinger.
Jeg er ikke helt sikker på om det er muligt at indstille til at være åben 24/7.
/Be_Nice
Avatar billede jk- Nybegynder
10. februar 2009 - 09:22 #7
Jeg lukker. Be_Nice smid et svar
Avatar billede be_nice Juniormester
10. februar 2009 - 16:21 #8
Det kommer her - tak for point.
/Be_Nice