Avatar billede mr-mycom Nybegynder
02. december 2008 - 19:25 Der er 1 kommentar

Implementering af design i osCommerce.

Hej eksperter.

Jeg har downloadet et design til osCommerce, og har derefter lavet om i det i Photoshop, så det er blevet mit unikke design.

Siden jeg ikke er den største haj i php, html og css har jeg brug for en hjælpende hånd til at implementere designet.

Jeg har installeret Unique free på min webserver, og vil gerne have designet over, men siden at det design jeg har hentet og Unique free ikke helt er det samme har jeg nogle problemer.

Jeg har med det downloadede design fået hele oSC med også, men det er altsammen på engelsk og siden jeg gerne vil gøre brug af Unique free's lækre moduler vil jeg derfor gerne have det implementeret i det.

Hvad vil det kommer til at koste, når jeg har designet færdigt (sliced, med stylesheet og filer fra den originale oScommerce)?

Kontakt mig helst her eller pr. mail: kreller@rnet.dk

Mvh.
Christian
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2008 - 13:17 #1
har sendt en mail.