Avatar billede caritetlar Nybegynder
30. november 2008 - 20:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Installere program

Hej
Jeg har brug for hjælp. Hver gang jeg skal installere(fleste gange) et program på PC, så kommer der en meddelelse der lyder sådan(windows vitsa): Et uidentificeret program ønsker adgang til din computer. Selv om jeg give tilladelse at programmet gerne må installeres på min computer, men der sker det at der kommer ny meddelelse:

Microsoft Windows
ALWIL Software Setup Engine er holdt op med at fungere.

Et program var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning.

Windows giver aldrig besked at der er en ny løsning. Jeg vil gerne have at jeg kan installere alle programmer.

Tak
Avatar billede vejmand Juniormester
30. november 2008 - 20:05 #1
30. november 2008 - 20:05 #2
... prøv: HøjreMusseTast på "Setup.exe" (eller hvad den nu hedder) og vælg "Kør som Administrator..."
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2008 - 20:25 #3
Microsoft Windows
ALWIL Software Setup Engine er holdt op med at fungere.

ligner det ikke snavs på pc
Avatar billede pazau Nybegynder
30. november 2008 - 20:32 #4
Treatmenice:

Jeg tror ikke at det er snavs:
http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=1G1GGLQ_DADK293&=&q=ALWIL+Software+Setup+Engine&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3D

Tjek de øverste resultater. Der ligger noget med Alwil på Avast's hjemmeside.
Tror mere det er en installer der gør det som Windows Installer gør, som er gået i sort.
Avatar billede caritetlar Nybegynder
30. november 2008 - 21:28 #5
Vejmand og Karise Larry. Desværre, jeres svare hjælp ikke. Ellers tak for hjælpen
Avatar billede pazau Nybegynder
30. november 2008 - 23:33 #6
Caritetlar:

Når der står noget med Alwil, så fjern Alwil Software Setup Engine, da det jo er den der er fejl på. Start -> Kontrolpanel -> Programmer og Funktioner.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2008 - 07:54 #7
tro kan flytte mange men virus og desværre de nye rootkits er skide hamrende lige glade - de fiser lige igennem.

om nogen kender jeg avast temmelig godt og var bl.a indblandet med en normand for at få den oversat til dansk for et par år siden.

det er sjovt at lave sådan nogle - ja og sidde og glæde sig over at nu er der nogen der sveder der ude. stor hjerne stor glæde men hvad så tomhed.

jeg er tilbøjelig til at tro der også står professionelle bag da der ofte ligger snavs i kendte programmer på nettet - ingen navne men jeg kender dem.

man behøver ikke at fjerne avast for at reparere den - det gøres samme sted men er den helt tosset så hent en ny version og hiv nettet fra og afinstaler den gamle og læg en ny ind og HUSK at aktivere den med den samme nøgle - den gælder i et år.