Avatar billede kenned00 Nybegynder
30. november 2008 - 15:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på skype

Hej.

Jeg har et problem med mit Skype. Jeg har hentet den nyeste version af det som er: 3.8.0.188. Når jeg åbner Skype står den bare og tilslutter og kommer aldrig videre, det er sket efter jeg har opdateret til den nyeste version.

Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede kenned00 Nybegynder
30. november 2008 - 16:45 #1
Har selv løst det :)
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 21:18 #2
hvad gjorde du? Min bekendt har åbnet et link fra en bekendt, og det er gået helt galt. Hun kan ikke logge ind. Det er vist noget virus. Måske kan din løsning gi et hint.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 19:50 #3
Tak for hjælpen. Skal du lægge et svar, eller hvordan lukker jeg?