Avatar billede exp Juniormester
30. november 2008 - 14:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skype smider os af efter få minutter

Hej folkens,

for tiden bor jeg i London, og da kæresten stadig er i DK, benytter vi skype en del til at holde kontakten.

Det har også virket ganske forrygende de seneste to måneder, men har de sidste tre-fire dage, har skype opført sig MEGET underligt.

Vi kan ofte ikke se hinanden online, og når vi endelig får kontakt, så kan vi typisk ikke snakke mere en 5-10 minutter, så bliver opkaldet afbrudt uden advarsel.
Herefter bliver vores opkald (når vi endelig kan etablere et nyt) afbrudt typisk efter mellem 00:02 og 03:00 minutter.

Vi har begge prøvet at af- og geninstallere skype på vores respektive computere.

Nogen idéer?
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2008 - 20:57 #1
"Nogen idéer?"  ->

Måske det samme problem, min kone har haft med samtaler har fra Danmark til bl.a. Irland over Spype Out gennem en Linksys CIT400, dog med den forskel, at opkald nummer to ikke bliver afbrudt.

Jeg har gennemsøgt min opstilling fra A til Z flere gange og har ikke kunnet finde nogen fejl, men det er nok ikke til megen trøst for jer ;-)
Avatar billede exp Juniormester
03. december 2008 - 00:38 #2
Tror vi har fundet problemet:
Hendes Mac fuckede op, og efter et par justeringer i netværksopsætningen, kører skype nu igen som før (hermed ikke sagt "upåklageligt", men dog acceptabelt)
Avatar billede exp Juniormester
14. januar 2009 - 16:50 #3
Lukker c",)