Avatar billede qwas999 Nybegynder
29. november 2008 - 15:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alt + F10?

Hej experter sidder her med min Packard Bell bærbar og jeg har hørt der er en funktion der hedder "Alt + F10". Det går sådan at man formatere sin pc til sin standard indstillinger. Altså det man startede med.

Når jeg går ind i den står der:

Rediger startomdstillinger til Windows for: Microsoft Windows Vista

Sti: \Windoes\system32\winload.exe

Partition: 2
Harddisk: 34dc83f2

[ /NOEXECUTE=OPTIN

ENTER=Send                                        ESC=Annuller

Er det bare noget jeg kan gøre uden problemmer? :) Håber i forstår hvad jeg mener.

Tak på forhånd.
Avatar billede qwas999 Nybegynder
29. november 2008 - 17:00 #1
Jeg har nok fomuleret mig forkert... Min bror har en Acer Bærbar med windows vista. og han kunne bruge en funktion der hedder "alt + F10" og der kunne han starte sin bærbar fra ny. så jeg tænkte på om kan kunne gøre det samme på en Bærbar Packard Bell med windows vista. (Jeg har ingen windows cd).
-Hvis jeg kan hvordan.-

På forhånd tak ...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
29. november 2008 - 19:50 #2
Du bør nok først tjekke med din manual om dens recovery funktion,på nogle bærbare skal man brænde en dvd via dens recovery funktion i Windows.
Avatar billede qwas999 Nybegynder
01. december 2008 - 15:43 #3
Hej corleonedk jeg har tjekket min manual og tjekket for det. tog ikke så lang tid at finde... Jeg vidste faktigs ikke man kan se sådan noget i en manual. Har fulgt manualen og det virkede uden problemer.

Tak for tippet. lav et svar hvis du vil have pointne :)...
Avatar billede corleonedk Nybegynder
01. december 2008 - 15:51 #4
Det var godt :) .Man kan nemlig komme galt af sted hvis man skal brænde en recovery dvd,før man geninstallere sin maskine..Så skal man til at kontakte firmaet og få en sendt,og det koster både tid og penge..
Avatar billede qwas999 Nybegynder
01. december 2008 - 21:08 #5
Rigtig nok.