Avatar billede soren01 Novice
29. november 2008 - 11:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opsætning af spillet Stalker Clear sky

Hej
Jeg har et problem med at få spillet Stalker Clear sky ti at køre.
Jeg var vild med det første spil, og har nu købt det 2. Jeg har installeret på min stationære computer, og købt ny ram og grafikkort til den med det hakker (lysbillede show.

Min computer består af:
Bundkort AsRock P4vm800
P4 3Ghz
1.5 Gb pc3200 ram
GeForce 6200 grafikkort
Creativ 128 lydkort

Ja det er ikke den mest moderne maskine, men den opfylder da minimums kravende til spillet, som er:

Microsoft® Windows® XP(Service Pack 2)/Microsoft® Windows® 2000 SP4
Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
512 MB RAM
10 GB free hard disc space
128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600
DirectX® 9.0 compatible sound card
LAN/Internet/Cable/DSL for Internet games
Keyboard, Mouse

Er der nogle der kan hjælpe mig med tips til opsætnig af min computer så jeg kan spille dette spil.

Jeg har flashet BIOS'en på bundkortet til den nyeste version
Avatar billede haverslev Novice
29. november 2008 - 12:13 #1
Prøv liger at tjekke om din pc i det hele taget opfylder specs.
find spillet og giv den lov til at installere et activx og den viser dig så, hvad du evt. mangler at updatere eller om di grafikkort evt. er for dårligt til det spil
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Avatar billede soren01 Novice
29. november 2008 - 17:26 #2
sdsdsdm
Avatar billede soren01 Novice
29. november 2008 - 17:28 #3
Hvis jeg køre denne test, viser den at jeg godt kan køre spillet på min. krav, og jeg er da også lidt over. PLz help. Jeg vil såååååååå gerne spille dette spil
Avatar billede haverslev Novice
29. november 2008 - 17:52 #4
Har du været på Windows update og holde din pc opdateret ?

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.
(det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).

Lav herefter en Diskdefragmentering:
Start > Alle programmer > Tilbehør > Systemværktøjer > Diskdefragmentering.
Grundlæggende handler det så om, at markere/vælge, det drev man ønsker at defragmentere. Og igen afhængigt af Windows version, er der forskel på, hvordan defragmenteringen sættes i gang, men det giver i alle tilfælde sig selv. Se efter en knap med påtegnelsen - Ok eller Defragmentér og tryk på den.
Når defragmenteringen er overstået for det valgte drev, kommer der en besked om, at det er gjort og afhængigt af Windows version, om man ønsker at defragmentere andre drev. Man kan så foretage sine valg.
Når det hele er overstået er der kun tilbage, at lukke værktøjet.