Avatar billede akerman Praktikant
29. november 2008 - 10:23 Der er 7 kommentarer

Yahoo mail - kan sende, men ikke modtage ?

Forsøger at hjælpe min kæreste lidt, men jeg er sq kommet på dybt vand.

Hun har en Yahoo mail, som tidligere har virket fint. Men nu, kan man ikke længere sende til den. Har prøvet at sende mail til den fra flere forskellige ip'er og computere, og får altid den her tilbage:

"I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
<mailxxx@yahoo.dk>: host mx1.mail.eu.yahoo.com[217.12.11.64] said: 550
    relaying denied for <mailxxxa@yahoo.dk> (in reply to RCPT TO command)"

Jeg kan godt logge ind på den og sende mail fra den. Men altså ikke modtage. Any ideas ?
Avatar billede secone Nybegynder
02. december 2008 - 07:16 #1
Avatar billede wale Nybegynder
03. december 2008 - 17:37 #2
Jeg har samme problem. Du kan forvarde mails til en anden mail konto: Jeg gav dette svar på en yahoo side..

You can forward your mails to another mail address which is not @yahoo. You can find it under settings -> mail.
The only way i found to still get my emails. Remember to change it back when the servers are up and running again....
Avatar billede wale Nybegynder
03. december 2008 - 17:41 #3
Avatar billede akerman Praktikant
03. december 2008 - 17:47 #4
ah super.. poster du ikke lige et svar så jeg kan give point
Avatar billede wale Nybegynder
03. december 2008 - 17:58 #5
Yahoo skulle være i gang med at lave det nu så mon ikke det kører i næste uge igen.
Avatar billede akerman Praktikant
03. december 2008 - 18:02 #6
Sikkert.. tror nu alligevel jeg skifter til gmail, just in case

14 dage for at lave noget så kritisk der rammer så mange brugere?? Something is rotten in the state of yahoo
Avatar billede wale Nybegynder
03. december 2008 - 18:05 #7
Ja det er ikke imponerende...