Avatar billede badazz Novice
29. november 2008 - 00:56 Der er 1 løsning

Guide for begynder

Hej..

Jeg har arbejdet noget med hjemmesider efterhånden, men er aldrig rigtigt kommet igang med php og mysql databaser.. men syntes nu den rette tid er kommet til at give det en skalle og komme igang.. så jeg søger en god begynder guide til hvordan jeg kommer igang, hvordan jeg skriver den første kode, og henter og indsætter i databasen..

Nogle der ved hvor jeg finder sådan en god guide??

Mvh Brian
Avatar billede dirne Nybegynder
01. december 2008 - 23:36 #1
Hej

Her er et link til den side jeg brugte da jeg skulle lære grundlæggende PHP og MySQL:
http://webcafe.epx.dk/artikler/php/