Avatar billede worship Nybegynder
28. november 2008 - 18:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Leder efter janne123

Hej Janne, ved ikke om du kan huske mig, men du hjalp mig for noget tid siden med et logo.

http://www.eksperten.dk/spm/831694

Desværre er det sådan at min PC har været gået ned så jeg har ikke logoet mere, håbede lidt på du måske stadig havde det.

Du sendte det til min mail, har stadig den mail men ser ikke ud til at der er vedhæftet filer mere kun navne de hedder:
* logo_skjold.ai (1776010 byte)
* logo_skjold copy.eps (895527 byte)

Håber virkelig du kan hjælpe igen :-)

Mads
Avatar billede gurly Praktikant
28. november 2008 - 23:44 #1
prøv at skrive i det gamle spørgsmål, måske abbonere hun stadig på det så hun får en mail.

for hvis du kigger på listen over spørgsmål hun deltsger i, så er hun sidst set her på eksperten den 16.07.2008
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_part=janne123&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede janne123 Nybegynder
29. november 2008 - 08:31 #2
Ej, hvor sødt - det er vist første gang jeg er blevet efterlyst :-)

Du kan tro at jeg stadig har logo'et - det tror jeg da i hvert fald nok - så måske kunne du lige smide din adresse på escapegamer@libero.it - så skal jeg non sende til dig :-)
Avatar billede worship Nybegynder
29. november 2008 - 18:48 #3
Weee Janne123 :-) Jeg skriver min adresse med det samme. Husk at lave en med svar så jeg kan give dit point :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
29. november 2008 - 20:34 #4
Saa er der mail :-) Tak for point igen igen :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
01. december 2008 - 09:25 #5
Hej, Mads - Gurli har svaret d. 28.11 og jeg saa din efterlysning den 29.11....men hvornaar har du egentlig skrevet? Det var rent tilfaeldigt at jeg kiggede forbi efter flere maaneders fravaer :-)
Avatar billede worship Nybegynder
29. december 2008 - 12:06 #6
Hej Janne :-) Tror der var 2 gade før altså den 26.11.08 jeg oprettede spørgsmålet så må siges at jeg var mega heldig.

har dog opdaget at der mangler 2003 på logoet.

www.kolding-sc.dk der kan du se det gamle logo :-) der står 2003.

kaufmann og quint er slettet som ønskede og tak for det :-)
men hva vi klare os uden 2003 det er jo et formidabelt arbejder du har lavet
og tak igen, igen.

Rigtig godt nytår :-)
Avatar billede janne123 Nybegynder
29. december 2008 - 19:03 #7
Vil du have 2003 på - ja eller nej!? :-)

For så snupper jeg lige billedet fra dit link og ser om jeg har en skrifttype der ligner den I har brugt før :-)

Tak for rosen :-)
Avatar billede worship Nybegynder
05. januar 2009 - 17:11 #8
Vil meget gerne have 2003 på :-) hehe. hvis muligt :-D
Avatar billede janne123 Nybegynder
07. januar 2009 - 09:03 #9
Så er der mail igen igen, Mads! Håber at det er OK denne gang! :-)

GODT NYTÅR til alle her på Eksperten!!!! :-) Og tak for det gamle! :-)