Avatar billede migselv123 Nybegynder
28. november 2008 - 13:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dell Latitude 830 gider ikke skrive @

Hey..
Har lige fået ny laptop, men når jeg holder ctrl og alt nede og trykker på 2, så gider den ikke skrive snabel a?
Som sagt det er en Dell Latitude 830, og alle drivers skulle være installede? Nogle der ved hvad man evt. skal gøre?
28. november 2008 - 13:05 #1
Prøv [AltGr][2] tasten; den er egentlig den rigtige kombination...

@ @ @
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2008 - 13:12 #2
hold alt tasten til venstre for mellemrimstasten nede og tryk på tallene 64

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2008 - 13:13 #3
@ kommer frem når du slipper
Avatar billede migselv123 Nybegynder
28. november 2008 - 13:33 #4
har nu prøvet ALTGR + 2, der sker intet.
- Har også prøvet at holde venstre ALT nede også holdet 6 og 4 nede på samme tid, der sker heller ikke noget?
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2008 - 14:11 #5
hør lige hold venstre alt nede og tryk på ude til højre på taltasterne først 6 slip og 4 slip og slip alt tasten
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2008 - 14:17 #6
endnu en

til højre for mellemrumstast alt gr hold den ned og tryk på @ i talrækken og når du slipper alt gr tasten kommer @ frem
Avatar billede juq Nybegynder
28. november 2008 - 14:31 #7
Har du et Nvidia skærmkort?

Fordi så er Alt Gr + 2 nemlig en hotkey i nWiew Desktop Manager.

Gå i denne og fjern alle Hot keys. Så virker dit @ igen. :-)
Avatar billede migselv123 Nybegynder
29. november 2008 - 14:56 #8
formaterede, der var alligevel så meget pis, men ja har nvidia skærmkort og du havde ret jug så point går til dig :D