Avatar billede cathallo Nybegynder
28. november 2008 - 10:54 Der er 1 kommentar

Fullrate kunder kan ikke modtage opkald fra cybercity kunder!

Vi er lige blevet fullrate kunder(skiftede fra cybercity). Nogle af vores venner der også har fullrate fortalte os at de ikke kan ringes op af cybercity kunder. Så vi måtte da lige lave en test. Ganske rigtigt, 2 forskellige cybercity kunder (familie, en i jylland og en på sjælland) kan ikke ringe til os, den dutter bare optaget, men Vi kan ringe til dem!

Vi har nu talt med både cybercity og fullrate der begge henviser til at problemet ligge hos den anden :(

Fullrate mente ligefrem at vi skal kontakte alle dem i vores omgangskreds med cybercity abonnement og som ikke ikke kan ringe til os, og få dem til at kontakte cybercity mht. problemet.

Er der andre med fullrate der har et lignende problem?
Avatar billede komputerdk Mester
15. december 2008 - 18:15 #1
lyder som om at det er Cybercity der laver en intern routing (så sparer de for trafikken ud af deres net) - så opkaldet når aldrig til fullrate.

havde lidt samme problem da jeg havde Tele2 IP telefoni og skiftede til telia.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester