Avatar billede cathallo Nybegynder
28. november 2008 - 10:54 Der er 1 kommentar

Fullrate kunder kan ikke modtage opkald fra cybercity kunder!

Vi er lige blevet fullrate kunder(skiftede fra cybercity). Nogle af vores venner der også har fullrate fortalte os at de ikke kan ringes op af cybercity kunder. Så vi måtte da lige lave en test. Ganske rigtigt, 2 forskellige cybercity kunder (familie, en i jylland og en på sjælland) kan ikke ringe til os, den dutter bare optaget, men Vi kan ringe til dem!

Vi har nu talt med både cybercity og fullrate der begge henviser til at problemet ligge hos den anden :(

Fullrate mente ligefrem at vi skal kontakte alle dem i vores omgangskreds med cybercity abonnement og som ikke ikke kan ringe til os, og få dem til at kontakte cybercity mht. problemet.

Er der andre med fullrate der har et lignende problem?
Avatar billede komputerdk Mester
15. december 2008 - 18:15 #1
lyder som om at det er Cybercity der laver en intern routing (så sparer de for trafikken ud af deres net) - så opkaldet når aldrig til fullrate.

havde lidt samme problem da jeg havde Tele2 IP telefoni og skiftede til telia.