Avatar billede qqp Nybegynder
27. november 2008 - 17:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyt styrestystem til Qtek s100

Er det muligt at opgradere en qtek s100, fra win2003 til en nyere version. Kigger på muligheden for dette, hvis det kan afhjælpe problemet i forhold til at den mister alt data når strømmen forsvinder. Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. november 2008 - 17:40 #1
Nej, det kan du ikke.

Der er meget stor forskel på WinMob2003 og WinMob5, og hovedparten af ændringerne ligger faktisk i hardwaren.

Jeg kan ikke huske S100, men hvis der er mulighed for at sætte ekstra hukommelseskort i, er den normale procedure, jævnligt at lave en backup til dette kort. Når al strøm forsvinder og du mister data, vil du på stedet kunne hente det fra seneste backup.
Avatar billede qqp Nybegynder
27. november 2008 - 18:10 #2
Tak for hjælpen! smid et svar.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. november 2008 - 18:37 #3
Din "firmware" kan iøvrigt muligvis opgraderes en smule... - du kan prøve at oprette dig på http://www.qtek.dk/ og se, om du har nyeste firmware.

Men det vil stadig være 2003 du kører...