Avatar billede doktoren001 Juniormester
27. november 2008 - 16:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

joomla admin virker ikke efter flytning af joomla installation

Hej,

Jeg har en joomla installation som jeg har installeret i et sub dir på mit webhotel. Nu har jeg flyttet installationen  til et andet domæne, både DB og alle joomla filer. Jeg har ændret nogle ting i configuration.php, og som udgangspunkt ser det ud til at siden virker, MEN jeg kan ikke logge ind på http://www.sidensnavn.dk/administrator jeg skriver samme brugernavn og passwork som jeg har brugt da siden lå på det "gamle" domæne, men jeg bliver bare ved med at blive kastet tilbage til login siden. Jeg har set problemet beskrevet flere steder, ,men kan ikke finde noget svar på hvad man kan gøre ved det.
Håber der er nogle her der kan hjælpe.
Avatar billede doktoren001 Juniormester
17. april 2009 - 20:10 #1
lukketid
Avatar billede kjona Nybegynder
21. april 2009 - 15:15 #2
Har fuldstændigt samme problem. Har flyttet hostingcenter, og mine sider er oppe at køre igen, men jeg kan ikke komme til at logge ind på administrator siden!?

Venter spændt på en der svarer her...