Avatar billede dj_ricko Nybegynder
27. november 2008 - 12:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til arkivering på cd'er

Jeg mangler et program lidt i stil med VVV (http://vvvapp.sourceforge.net).

Jeg vil gerne have hvis det vil være muligt at lave et virtual fil system ud fra de scannede cd'er og have mulighed for at copy+paste filer til harddisken, hvor den så bare beder om at indsætte cd'en med det navn som data'et ligger på...
Avatar billede dj_ricko Nybegynder
27. november 2008 - 12:52 #1
Har også kikket lidt på DiscLib, dette er faktisk meget godt,
dog har det ikke det virtuelle fil system fra VVV.

Det absolut bedste ville være hvis der var et program som kunne lave
et virtuelt drev i denne computer, som kunne browses (altså kun indexet),
og når man så ville åbne eller kopiere noget der fra, skal den bede om
den rigtige cd.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
27. november 2008 - 13:59 #2
på K-komputers cd nr. 11 ligger der et program der hedder  Smart CD katalog
Avatar billede dj_ricko Nybegynder
27. november 2008 - 14:16 #3
Efter en googling på Smart CD Katalog fandt jeg frem til http://www.smartcdcatalog.com

Hvis det er dette du henviser til er det ikke lige det jeg leder efter.
Avatar billede dj_ricko Nybegynder
02. april 2010 - 15:43 #4
Er ikke længere aktuelt