Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
26. november 2008 - 18:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ID i forhold til et andet felt

Hej, jeg har lige brug for en lille smule hjælp!! :)

<?php
$clans_query = mysql_query("SELECT * FROM new_clans") or die (mysql_error());
while($clans = mysql_fetch_array($users_query)) {
    $id = $clans['id']
    $klan = $clans['klan']
}
?>

<h3>Aftaler</h3>

<table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%" align="center">
  <tr height="40">
      <td align="center" bgcolor="#333333" style="border: 1px black solid;" style="cursor: pointer;" onclick="java script:self.location.href='?s=aftaler&klan=1'"><p><? echo $klan; ?></p></td>
  </tr>

Hvordan sørger jeg for at $klan med $id = 1 kommer til at stå på den her linje:
      <td align="center" bgcolor="#333333" style="border: 1px black solid;" style="cursor: pointer;" onclick="java script:self.location.href='?s=aftaler&klan=1'"><p><? echo $klan; ?></p></td>

Man kan jo ikke bare bruge WHERE osv.. Mine koder er ikke særligt avancerede, men man bør da kunne gøre det på en eller anden måde? :)

Håber i kan hjælpe!!
Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
26. november 2008 - 18:16 #1
Hvis i tror at der kun er den ene celle (<td>), så skal i altså vide at der er mange flere.. Og også flere rækker (<tr>).. Så det nytter ikke noget at lave en simpel forespørgsel, tror jeg :p
Avatar billede php-nybegynderen Nybegynder
26. november 2008 - 18:32 #2
fandt ud af det ;)