Avatar billede albertsen-it Nybegynder
26. november 2008 - 15:52 Der er 8 kommentarer

søger design til tryk på en trøje

Der skal stå midt på i en streg: URBAN EXPLORATION

og rundt om i en cirkel: Take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

teksten skal ikke være vendt på hovedet nederst, det skal være læseligt så det må vende ved kl 3 og 9.
Avatar billede albertsen-it Nybegynder
26. november 2008 - 20:22 #1
spørg hvis det er dårligt forklaret så prøver ejg anderledes.
Avatar billede e-block Juniormester
26. november 2008 - 20:59 #2
Jeg vil gerne prøve at lave en forslag til dig.
Hvilken type skrift ønsker du, og hvor stor? Hvordan ønsker du det leveret?

Kontakt mig via min hjemmeside www.jeppesengrafisk.dk eller på paw_jeppesen@hotmail.com
(se evt. de andre t-shirt designs jeg har lavet her:
http://www.jeppesengrafisk.dk/referencer/shirt/shirt.php

Vh. e-block
Avatar billede albertsen-it Nybegynder
26. november 2008 - 21:23 #3
jeg har bestilt flere tilbud så du må endelig ikke se det som en bestilling.

levering eller afhentning blir i kbh området.

størelsen er så det fylder ryggen ud, skriftstørelsen er vel egentlig underordnet når det bare er et udkast til et logo?
Avatar billede albertsen-it Nybegynder
27. november 2008 - 10:48 #4
anyone?
Avatar billede e-block Juniormester
27. november 2008 - 16:25 #5
Jeg mente at jeg "kun" laver det der skal trykkes; jeg har ikke mulighed for at trykke på trøjer. Det jeg mente med levering, var om du vil have det som PDF eller JPG ;-)
Avatar billede computerlab Nybegynder
30. november 2008 - 18:02 #6
Hvad har du af budget på opgaven?

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk
Avatar billede e-block Juniormester
01. december 2008 - 11:47 #7
Jeg har sendt dig et par forslag. Hvilket syntes du bedst om / skal jeg evt. gå vidre med?
Avatar billede 4zaken Novice
03. december 2008 - 03:07 #8
Send mig info om farven på trøjerne og om stilen er classy, grunge eller hvad, så skal jeg lave dig et perfekt logo :)

sales (at) jjeppesen.dk