Avatar billede stefanw Nybegynder
25. november 2008 - 21:35 Der er 4 kommentarer

kan ikke finde min harddisk

jeg har haft visru på min laptop Acer extensa 5620 og efter at jeg har formateret den kan jeg ikke find min harddisk nummer 2 er der nogle som kan hjælpe mig hvor skal jeg lede
Avatar billede pc-pro Nybegynder
25. november 2008 - 22:07 #1
Du skal først være sikker på at du har sat din harddisk orden lidt i.
Vis du har det og den lyser eller vad den nu gør.
Så skal du installer Hardwaren til Harddisken.
Inde på Kontrolpanel og så Tilføj Hardware.
Vis det ikke virker så skriv tilbage (:-
PC-PRO
Avatar billede stefanw Nybegynder
25. november 2008 - 22:16 #2
er ikke lige med (være sikker at du har sat din harddisk orden lidt i) det er en laptop og jeg har ikke opnet den og jeg kan ikke lige finde noget der hvor du siger at jeg kan finde den min laptop har 2 harddiske i sig og jeg har lagt vista på den ene men jeg kan ikke finde nummer 2 efter at jeg har formateret den
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2008 - 08:22 #3
du fik en cd med hvor dine drivere ligger på.

det må være controleren du ikke har indlagt eller opdateret

prøv først med chipsettet.

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/ex_5620.html